FAQ

1. Jak si mohu zakoupit rank VIP, E.VIP nebo LEGEND?

  • Veškeré informace ohledně ranků a upgradů jako VIP, E.VIP, LEGEND nebo PLUSKO jsou vypsány na našem storu ve FAQ.

2. Po platbě jsem rank/upgrade neobdržel/a, co mám dělat?

  • Výhody by měli naběhnout do 5ti minut. V případě, že chybu neshledáte na své straně, vytvořte si prosím ticket na našem Support systému, kde Vám s problémem rádi pomůžeme.

3. Nefungují mi kity na minihrách, co mám dělat?

  • V případě, že tato skutečnost nastane, tak nás můžete kontaktovat prostřednictvím našeho support systému Support, kde s Vámi tento problém vyřešíme.

4. Jak si mohu změnit heslo?

  • Pokud se můžete přihlásit na server pomocí příkazu /login VašeHeslo, napište před vstupem do portálu příkaz /changepassword NovéHeslo NovéHeslo. (Pokud používáte autologin, je nutné si ho nejdříve vypnout na lobby pomocí příkazu /autologin.)

5. Zapomněl jsem heslo, co mám dělat?

  • Pokud jste zapomněli heslo, je nutné si požádat o unregister, pokud máte warez Minecraft, postupujte dle instrukcí zde. Pokud máte originální Minecraft, postupujte dle instrukcí zde.

6. Kdy bude otevřen nábor?

  • Veškeré otázky ohledně náborů můžete směrovat na náš support systém Support.

7. Kdo je Majitelem serveru?

  • Majitelem serveru je GEJMR.

8. Narazil jsem na serveru na hackera, kde ho mohu nahlásit?

  • Hackera můžete nahlásit buď některému Helperovi přímo na serveru nebo na našem TeamSpeaku (IP: ts3.survival-games.cz), kde to s vámi Helpeři vyřeší. Nebo si můžete vytvořit ticket na našem Support systému, kde s Vámi nahlášení hráče vyřešíme.

9. Dostal jsem ban a myslím si, že ho mám neprávem.

  • Pokud se domníváte, že vám byl ban udělen neprávem, můžete si zajít na náš TeamSpeak (IP: ts3.survival-games.cz) do místnosti "Čekárna," kde vyčkáte na příchod Helpera, který s vámi unban vyřeší.
  • V případě, že si do Čekárny pro unban přijdete později než po čtrnácti dnech od udělení banu, žádost o unban se vám automaticky zamítá.

10. Jsou na serveru povoleny módy?

  • Veškeré informace ohledně povolených i zakázaných módů naleznete v sekci Pravidla zde na webu.

11. Proč nemám svůj Discord, CZ/SK banner?

  • Banner získáte automaticky po propojení herního účtu s Discordem či ticket systémem. Najdete ho v Cosmetics (Ender bedna) -> Banners.
  • Pokud ho nemáte ihned po propojení, zkuste se odpojit a připojit na server, případně chvíli vyčkejte, může chvíli trvat než se vám banner načte.

12. Kde všude mohu řešit problémy?

  • Oficiální herní podpora je momentálně poskytována pouze na TS3 nebo na našem support systému Support. Discord není v momentální době uveden jako oficiální podpora.

13. Mohu si přeposlat herní měnu na jiný účet?

  • V momentální době není možné si přeposlat z účtu na účet gemy ani coiny.

14. Jak získám rank YouTuber?

  • Možnost získání tohoto benefitu se řeší prostřednictvím našeho ticket systému https://account.survival-games.cz, kde se musíte rozepsat o tom, proč si přejete tento benefit získat, a co můžete serveru přinést. Dále uveďte odkaz na svou tvorbu a v neposlední řadě Vaši IP adresu z důvodu kontroly pravdivosti. Doporučený počet zhlédnutí na každém videu je 10 000, dále je důležité, aby vaše tvorba byla z Minecraftu, přece jen jsme Minecraftový server. Vysoký počet odběratelů není garancí pro získání tohoto ranku. Při rozhodování vyhodnocujeme více faktorů, třeba jak se YouTuber chová, jak prezentuje server apod.

15. Předplatné

  • Předplatné je výhodnější a pohodlnější způsob jak mít prémiový rank na našem serveru. Lze jej získat na našem storu.
  • Veškerou historii předplatných plateb a jejich správu můžete vidět a spravovat zde.